tabung shopping!

Thursday 3 November 2011

Universal Studia Singapore


mesti semua dah p kan?mesti kan? seronok kan?perghh boleh main roller coaster warna biru la merah la dalam umah hantu la,amik gambar dengan kartun kartun yang comel la,yang memang belonggok longgok kat sana kan,tak payah susah nak beli kustom semata mata nak nak ambil gambar comel comel,tapi p ja sana ambil gambar beribu ribu keping untuk kenangan masa depan dan boleh tunjuk kat anak cucu tak lupa juga kepada bakal suami terchenta 'oh saya penah pergi Universal Studio kat Singapore tuuuuuu'


tak lupa jugak boleh cuci gambar 11r gantung dalam bilik ,bila orang masuk tak payah susah susah nak mulakan cerita ehh aku dah p Singapore weh,tapi depa akan tanya ehhh hang dah p Singapore kaaa?? tanya dengan muka eksaited,dan aku dengan muka seronok nak cerita sambil buka buka album (oh sungguh klasik) buka laptop tunjuk gambaq beribu ribuu keping (oh sudah riakkkkk!)


aku p dengan bestfren aku oh sapa lagi Ped la,kami p hujung minggu la,tanpa plan dengan lamanya sebab pening pala bila nak p,kami p dua ja,seronok gila p sebab aku ng dia memang masuk kepala,teringin gak nak p dengan Ena dan Katy macam selalu kami selalu p mana mana berempat ja,tapi masing masing ada kerja masing masing..kami semua dah besar panjang (ayat matang)


jadi aku ng Ped p la,niat di hati tak mau bagitau semua orang termasuk tak mau cerita kat blog sebab takut orang kecik hati kami tak ajak depa,ohhh memang susah kalau nak p mana mana kena habaq satu dunia

@susah sebab bila ajak ada ja yang tak leh p

@terpaksa tangguh plan sebab tak semua boleh p date yang sama

@kena tunggu semua orang ada duet dulu sebelum boleh p berfoya foya dengan riangnya

@bukan semua masuk kepala,ada ja yang tak masuk kepala,tapi dah kalau dia nak p,takkan nak kata,eehhh kiter tak sukeeee awak join leeeerrr..(perluka?)

@tapi jauh di sudut hati saya nak p dengan semua orang tak sekepala ka sekepala ka sebab aku pun bukan cop duet boleh p banyak banyak kali kan? hehe


SERONOKNYAAAA DAPAT P SANA!
=)


jadi di sini memang sungguh sungguh aku teringin nak p dengan Ped,buat berani sikit jalan tempat orang ambil gambaq macam orang gila..ohh okew~ saya TAK P pon,,semua coretan di atas hanya la KHAYALAN semata mata dan hanyala dream aku yang entah bila akan berlaku..huhuhuu..TERINGIN NAK P TERINGIN GILA NAK P!!!


menconteng panjang lebar ,tempek gambaq hasil cilok dari google pon sekeping ja sebab dah tak terdaya nak tahan keinginan nak p sama sama kawan kawan.ohhh sebenaqnya p mana mana pon boleh,janji dengan kawan kawan,tadi tengok tivi orang p Melaka naik cruise.



depa tunjuk pasal cruise cruise ni,depa tak jaga hati i tau.i kecik hati sangat i nak p sana tau.nak naik cruise..oh aku dah penah p Melaka,saya anak Malaysia! tapi belum pernah naik kapal cruise ni..ehhhh jadi teringin gak nak p dengan bestie semua! 


rasa tamak membuak buak bila tak dak kerja nak buat di rumah,keinginan melampau lampau,ini semua sebab kerinduan saya terhadap bestie saya.oh kan saya dah cakap kami hanya boleh tak berjumpa paling lama pon 2 minggu,tapi ni dah berminggu minggu :( 


#joommmmmmmmmmmmm la p mana mana wehhh...tengok zack dok maen salji kat NZ pon aku rasa nak terbang p sana dahhhhhh (how i wish i have treeS dat full with MONEY)! 

so i can go anyway dat i want..how i wish..really..

2 comments:

  1. jom pi universal studio!!!! aku teringin nak pi tapi tak tau bila =P

    ReplyDelete

TABUNG MASA DEPAN