tabung shopping!

Thursday 17 November 2011

Pati Halia


Pati Halia ,Limau Nipis plus Collagen,aku guna ni instead of pati halia yang Nora Danish jadi duta tu,sebab aku rasa yang tu mahai jugak la sebab al-maklumla Nora danish yang jadi duta..ni aku beli dekat Mydin Alor Star ja,dan harga dia RM 16! okew sebenaqnya MAHAI sebab aku boleh dapat 
RM 10 DEKAT JALAN TAR PUNYA MYDIN! sumpah beza gila kan harga dia,kalau beza 2 3 kupang aku boleh terima akai lagi,but beza 6 ringgit,huh sangat nak makan duet pengguna la kan? 



bentuk pun sama,kaler pon sama,tak dak beza la yang harga RM 10 dengan yang RM16 tu,tapi disebabkan aku nak guna jugak aku pon beli la jugak sebab TERPAKSA..oh bukan senang nak kurus kalau tak keluarkan duet.kan?kan? oh aku tau ampa dah kurus,jadi takpala mesti tak payah susah susah nak beli benda ni T_T


see! berat pon sama 130ML jugak!! ohhhh awat la harga dia beza sangat...ni dah salah guna kuasa ni,dah buli pengguna ni..huuhuu..


#pati halia ni sangat best guna,bila buh ja mesti rasa lega dan mesti rasa nak p toilet tau dak?? senang la nak berak dan kalau sembelit kompem lawas gila guna ni..syok kottt rasa tu,hehe,dan boleh jugak bila kita dah sapu pati halia ni contohnya dekat perut kita boleh pakai bengkung ,so perut akan rasa lebih sedap dan fit la..

kalau untuk laki pon boleh guna sebab kawan aku penah sapu before depa main futsal,dia cakap time main tu rasa puas gila sebab panas dan peluh keluar banyak la kan..so memang membantu gila if nak dapatkan badan ber'shape ni kan..laki pon nak kurus kan?eh eh nak tough kan? tak mau badan ketol2 ka yang jadi idaman wanita2 sekarang.mesti mau laaaaa~ =)

3 comments:

TABUNG MASA DEPAN