tabung shopping!

Wednesday 2 November 2011

nama saya kueh Samperit


 hai.nama saya kueh Samperit.saya sangat sedap.oh saya tidak riak tapi orang yang cakap saya sangat sedap.bila orang satang umah mak Nunun mesti orang nak try saya.saya agak malu la orang nak rasa rasa saya tapi bila orang puji saya ,sayasangat suka..ekau tak suko ka orang puji den ni?hoho


 saya glamour di waktu raya.saya dibuat dari tepung dan barang barang lain yang dirahsiakan oleh tuan saya.haha.di sini saya hanya nak cakap saya sangat sedap! dan mak Nunun jual saya..kalau anda semua ada di Jitra Kedah mai la umah Nunun.kalau nak order boleh la email Nunun at rahidaainun@yahoo.com  (mana tau nak rasa :) ) oh ini serious! boleh order ya..

harga nya ialah 50 bijik rm 18! MURAH KAN? :) mai la beli kalau sudi.:)

contoh bungkusan 50biji RM 18.siap ada dolly kat bawah tu.mak i memang suka cantik2 ni.hehe 

#terima kasih sudi baca :)

4 comments:

  1. nyum...nyum...sedapny...teringat tragedi kueh semprit raye lepas...akak wat semprit nie beriye...ikot buku x lebih x kurang...jadi n sedap...tapi tibe2 tengok kueh nie hilang satu telap...g carik macam org gile...last2 jumpe atas kete mak...en monyet da keje kan da...habis die makan...so raye kami tanpe semprit...haha

    ReplyDelete
  2. haha monyet pon pandai makan,kan sedap kan.hehe meh la beli :)

    ReplyDelete
  3. rancang raya ni nak buat semperit..share la resepi yg sedap tu =)

    ReplyDelete
  4. wanie : hehe selamat membuat kueh.insyaAllah

    ReplyDelete

TABUNG MASA DEPAN