tabung shopping!

Thursday 3 November 2011

I love Bali!

sapa penah p Bali ? sapa penah? ehh seronoknya p Bali.boleh p tepi pantai lari lari anak sambil ambil gambaq dan boleh tempek sikit di blog dan jugak fesbuk..huhu saya dengki sebab saya nak p,ohh SAYA TAK PENAH P BALI. kecik hati tau..


haritu dah lama dah la kesah ni,kak aku suka jalan jalan p san sini melupakan aku yang tak dak duet sebab belum ada rasa matang dan nak mula kerja ahahaaaa.jadi one day dia cakap, ' ehh i nak p Bali this weekend'


dalam hati aku makkkk aiii ingat Bali tu sebelah umah aku ka nak p senang senang ja hujung minggu suka suka ja..uwaaa.dah la bagitau kat adik ni (aku la) tapi tak plak dia cakap ' ohh jom la p Bali this weekend,i dah beli tiket kat u' haaaaa! kalau dia cakap cam ni,sumpah aku menangis nangis berguling guling sambil lari laju laju peluk dia sebab terharu,tapi masalahnya dia tak cakap macam tu. *ambil hujung baju lap ayaq mata.sobs sobss



jadi sebab aku tak ikut,aku pon mintak dia tolong BELIKAN/BELANJA beg i love Bali!! tanpa rasa nak bagi duet kat kak aku sebab dah suruh dia belikan beg tu.haha.ohh seronoknya ada banyak kak! oh lupa aku ada tiga kak!!! banyak jadi boleh pawww depa sebab aku hanyala seorang adik *buat buat muka simpati untuk dapatkan lebeh banyak hadiah!muahahaha*



ni la beg yang aku nak sangat tu..eksaited gila bila dapat ni.p mana mana pun galas beg ni,sebab rasa macam syokkkk!*padahal aku tak p pon! huuuu



beg ni ada dua design.yang atas tu dan yang ni..ohhaku pilih yang ni sebab dia rare sikit dari yang atas tu.hehe,nak jugak rare rare ni kan?hehe.


#ohh terima kaseh kepada kakak yang suka jalan sana sini,jangan lupa p mana mana nanti beli lagi :) *dah mcm pantun.eheee


2 comments:

  1. sabar ya..

    sya sendiri org Indonesia tpi tdak pernah ke bali..haha..kasian.

    ReplyDelete
  2. yudee : oh ya? saya mahu ke sana tapi masih belum bisa.huhu

    ReplyDelete

TABUNG MASA DEPAN