tabung shopping!

Tuesday 15 November 2011

tomyam

kan aku dah cakap,hidup tak lari dari makan punya eh,walopon tengah makan ni,satgi dok sembang sembang mesti akan masuk bab 'ehh satgi nak makan apa ni?'  tak penah berhenti pikiaq pasai makan eh aku ni.mesti makan makan makan.sampai orang sound la ' tu yang hang dok tengah makan tu apa' nahhhhhhhhhhhhhh! diam terus la kan..sentap mak tau. T_T



muka memang tak kuasa nak layan kan,tempek sebijik jerawat besar gedabak kat pipi tu,memang terbaek la kan,tangan ni plak pantang nampak jerawat hinggap kat muka aku ni,memang automatik nak qunaih2 (kopek) jerawat tu,biaq sakit janji puasss..


pakai tudung bawal tau,dah macam budak sekolah dah bila aku pakai tudung bawal ni,dengan anak tudung warna puteh,tak bubuh pin selepang kirir kanana,memang muka budak sekolah (perasan muda la kan).  


dah lama sangat pakai selendang lilit lilit tu,nak pakai tudung bawal pun dah terkial kial,sampai pakai nampak anak tudng warna puteh banyak sangat T_T . yang paling aku pelek,p mana habeh anak tudung warna hitam aku tuuuu..aku beli banyakkk gila kot,dah murah sangat satu = RM0.50 / lima kupang ja wehhh.aku borong laa...kalau beli kat tempat yang memang nak pauuu duet hang tu,silap2 dia buh harga 1.50 untuk satu anak tudung.gila hang mahai kot ..buat pa bayar lebih untuk benda yang boleh kita dapat murah.kualiti sama ja! tak gitu? =)


 
eh eh sebenarnya nak cerita pasai makan makan makan dan makan lagi,tapi awat terkeluar pasai TUDUNG BAWAL? ehhhhhh... ni tomyam dia,memang best,pedas sampai berpeluh peluh la aku makan,aku kalau makan kalau tak berpeluh tak sah! jatuh saham tau,cayaq mekap huhu,tomyam dia sedap la,selalu aku makan dekat MAHANI JOHARI TANAH MERAH JITRA tu tapi tutup lama dah sebab raya haji tak habeh lagi kot,aku pun tak sure tu yang aku mai makan kat sini tu...perghhh!sedap jugak la! harge dia RM 4 hinggit TOMYAM AYAM.


yang merah tu DAGING MASAK MERAH RM 3.50 kalau tak salah aku,sedap tu sedap la,tapi bagi aku daging dia terlalu sikit,bawang dia plak dah yang banyak kemain,aku order DAGING masak merah bukannya BAWANG masak merah..kecik hati tau makcik ni.huhu


#ni kat kedai ARFAN TOMYAM (betol kot nama kedai ni) dekat2 dengan Taman Suria yang selalu ada pasar malam tu...oh ni area JIYRA la jugakkk kalau sapa2 lalu kat sini boleh try..kedai dia nampak buruk gila dari luar,sungguh tak tipo,tapi makanan dia sedap..DONT JUDGE A BOOK BY ITS COVER! perghh pepatah plakkk kau sekarang kan.hehe

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN