tabung shopping!

Saturday 12 November 2011

MARS VS VENUS

today im talking about we women.perempuan memang pelek,ohh im a woman too,so i know im pelek,seriously kadang kadang aku perasan bila lekai cakap kaun hawa ni pelek,mesti kaum hawa nak melenting,padahal bila duduk dalam bilik sorang sorang diam diam,baru terpikir 'eh betol la kaum hawa (aku pon) pelek! 


situasi bila kaum hawa pelek.tapi kadang kadang ja tau.erk T_T



FACT : bila perempuan cakap nada macam nak tak nak layan ja tu,maksud nya dalam hati dia jawapan untuk soalan yang ditanya tu ialah YES!YOU DID SOMETHING WRONG!! dan if awak betol2 sayang / care saya,mesti awak akan tanya saya lagi,awak akan tanya saya kenapa saya jadi macam ni.



FACT : oh please la MESTILA NO! mestilah  ada benda yang tak kena antara kita,dan kalau awak nak settlekan semua ni,awak kena tanya saya lagi,tanya apa yang buat saya kecik hati /  bebai sampai macam ni..it's simple right? JUST ASKING! =)



FACT : YES!!! dan if u really CARE, you will ask MORE QUESTIONS! =) see again guys uolls just kena tanya ja lagi,tanya laaaa lagi banyak2 tauuuu =)


# KESIMPULANNYA,permpuan memang complicated dan memang susah nak fahami kami ni,but just simple kan,bila lelaki just kena TANYA MORE QUESTIONSSSSSS untuk buat semua ni kembali normal...kan senang? =) 

ask more to understand much more about us =)

women need guys attention to feel loved
=)

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN