tabung shopping!

Wednesday 30 November 2011

myspace punya cerita


sekarang ni femes dengan facebook kan,dulu dengan myspace..todiaa,zaman bila punya myspace ni la kan..aku siap dah lupa apa password untuk myspace ni.haha.punya la berzaman dah.

kemaren boleh plak aku dengan Ped main google2 ni,pastu sekali keluar myspace aku.naehhhhhh! aku tak delete account myspace rupanya,siap keluar gambar terus la woiii..

gambar plak nak yang berpasangan ja kan.memang gelabah la woii,padahal aku ni tak ingat dah apa yang aku dok buat dengan myspace tu.haha.

gelabah sebab boleh view myspace aku tu (tak da pprivacy kan?huhu) aku terus teka password aku,naseb baek la betoiii..aku ni pesyen kalau password tu buh sama ja semua sebab aku ni payah ingat sikit.huhu.

godek sana sini boleh la delete..tiba tiba teringat friendster account plak dahhh...tapi masalahnya bila aku godek2 aku tak reti nak delete account friendster..so sapa yang reti?tolong ajar sat =(


3 comments:

  1. wah..lama x main mende2 ni heheh..friendster ni nnti awak masuk kat penjuru atas kanan ade pic kecil awak punya avatar. kik anak panah kecil tepi avatar tu ambil account settings..dalam tu awak bleh deactive fs awak. good luck :)

    ReplyDelete
  2. bayu : yaka?serius! thanks tolong!! dah serabut gila cari tak jumpa.lupa dh nak guna account tu mcm mana haha

    ReplyDelete
  3. aku pon pernah ada myspace,,tp tak tahu apa dah jadi ntah..haha

    ReplyDelete

TABUNG MASA DEPAN