tabung shopping!

Wednesday 16 November 2011

RM2 SEJAM..berbaloi tak?

eksaited pagi tadi,bangun pagi dengan azam nak p cari keja yang halal..p la carik sampai peluh peluh ketiak dah,memang al-maklum dah ,kalau jalan setapak pon,peluh keluar bercurah2 macam jalan 10 tapak..cess


pain peneman setia,ikut semua tempat aku p,dia kemain eksaited lagi bila aku nak minta kerja,dia yang 'eh nun kedai tu jom p tanya kedai tu eh kedai ni'..semua dia nak suruh aku try..aku ja yang macam ehh tak payah la satu kedai tadi dah la pain. (bajet dapat la kan)


petang dapat call suruh p interview sekali lagi..interview kau...perghh! aku allergic sikit dengar nama interview ni,mesti berpepluh,dah la tak dan mandi terus p siap ajak mak aku lagi teman sebab takut tak dak parking,kang lambat plak nak interviewww niii T_T


bakal boss aku seorang China ,soft spoken gila,sampai aku ni kena dekat2 la dengan dia nak cakap,ehh ada jugak orang cakap lemah lembut macam ni,baek kemain,suka gila hati aku,riang gembira dah ni..memang eksaited ni,siap mintak mak aku doakan supaya dapat keja lagi tau

berkat doa mak aku,aku dapat,berseri2 muka ni kauu..masuk2 kereta 

mak tanya 'macam mana bla bla,gaji brapa?'

aku : ' sejam 2hengget.ok?'

mak : 'tak payah p,gaji bibik yang duk cuci cuci umah pon 8hengget sejam'

aku : 'diam,sedeh'


#sekarang ni aku tak tau nak habaq apa kat bakal-boss aku tu yang aku tak mau keja woiii,esok dah kena masuk keja. =( tolongggggg

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN