tabung shopping!

Monday 21 November 2011

HARIMAU MALAYA mengaummmmmmm

sapa tengok bola samalam?gila kau tak tengok kan?tv 1 ada tv 3 ada,aku yang buta pasai bola ni pon siap boleh nganga depan tv langut tengok bola ja boleh dak?berdebaq debaq takut kalah woiii.cemas kalah nak ambil exam ok!! 


minit ke 5 Indonesia dah buh goal weh,lagi la berpeluh aku ni tengok.mjasa tu tengok dengan mak aku,adoiii bila masuk goal ja dia cubit aku tampaq sedaih punya la mak eksaited wehhh..syok gila tengok dengan mak ehehe



lepas ni kena p cari jersey Malaysia woiiii..nak cari I LOVE MALAYSIA dengan jersey Malysia ni..baru semangat sikit pakai..woiii kami menang woiiii haha.bangga gila wehh.walopon aku tak reti sangat tengok bola semua ni..


haa todia todia sapa tak kenai Apek a.k.a Khairul Fahmi Che Mat (KFCM) nii gosip pasai dia bercambah kot tapi still dapat fokus dalam match ni.,tahniah Apek..kena tahniah kat Dahlia Teck jugak ni sebab dia bagi semangat kat Apek.ekekekeke.


woiiiiii orang SUNGAI PETANI ni haaa..Baddrol Bakhtiar ni captain kan,masa dia nak shoot semalam last sekali penentu Malaysia menang ka tak tu,pehhhhh memang ketaq jantung aku la,bila dia buh goal ja.terus aku ng mak sorak gila2 kot.seronok gilaa...dan MAK AKU QEYAU (MENANGIS) KOTTTT SEBAB MALAYSIA MENANG!! hehe.cukup menunjukkan mak ni bersemangat tak?hehehe


semalam aku tengok dalam tv,ni penyokong Indonesia dia menangis,hmm actually kesian kat depa jugak sebab depa pon kuat gak kan? tapi rezki Malaysia la kan? =) takpa ni match kan.takdak isu lain lain tauuuuu hehhee...jangan sedeh2 ok..muah muah muahhh

TAHNIAH MALAYSIA MENANG 5 - 4!!! =) segala keturunan emas kita rembat wehhhh!!syabas!

#actually bila game bola ada, akan mengeratkan silaturahim sesama sendiri terutama keluarga contohnya i dengan mak i.hehe.muah muah.now i know mak suka bola! hehe

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN