tabung shopping!

Monday 21 November 2011

hidup

pernah tak rasa bila bangun2 pagi, takdak mood, rasa murung, moody, rasa nak nangis tak tentu pasal?
pernah tak? tu maksud nya diri ni tak pernah nak bersyukur dengan apa yang ada..

aku penah rasa macam ni,dan selalu jugak rasa macam useless gila hidup ni.rasa menyusahkan semua orang sekeliling aku ni..

bila Allah s.w.t bagi ujian kat kita,kita selalu merungut.tapi bila Allah s.w.t bagi kejayaan kita selalu terlupa untuk bersyukur kepadaNya.

aku tau sekarang masa aku diuji,macam2 aku rasa,macam2 aku pikir2,padahal takdak apa yang aku boleh buat,aku hanya boleh usaha untuk buat yang terbaek.kadang2 rasa down gila2,rasa macam apa la tujuan aku ni,tak da hala tuju.hari2 buat benda yang sama,lepas bangun tidor terus online,tengok fesbuk ,update twitter,update blog.

everyday i did the same things.hmm.what a mess.but now aku rasa heyyy aku kena bersyukur dengan apa yang ada.i have my lovely family that really love me..of course i love them more! >.< 

#jangan selalu merungut sebab hidup hanya sekali. =)

2 comments:

TABUNG MASA DEPAN