tabung shopping!

Wednesday 16 November 2011

oh malu

kemain pakai baju kurung warna hijau berselendang siap bubuh pin lagi kat bahu,selama ni aku lilit2 ja sambil selit2 yang mana boleh ja,kali ni aku pin,maklumla p umah jiran dengan mak,kang orang tanya anak sapa tu yang belemoih sangat tu pakai selendang tak bubuh pin kan..jadi aku pun dengan jaya nya lepas beli pin RM1.00 kat TESCO ALOR STAR (murahh wehhh satu seringgit,selalunya 7 RM10  kan? ) aku pun pin la selendang tu..ok rasa kemas dah diri ni.dah boleh p umah jiran.hehe


duk bersimpuh baik punya kat umah jiran oh ada tahlil sikit kat umah jiran..lepas tahlil mestila ada makan2,lauk kemain sedap aihhhh,lauk kampung tu,ada ulam segala jenis ulam,ulam pengubat penyakit la makcik makcik ni dok kata,gulai ikan masin,terliuq kot aku tengok,agaq2 merah paling aku tak tahan tuu.sedap kauuu


disebabkan harini aku dah makan 2 pinggan NASI AYAM PENYET,jadi perut aku dah meragamla,dah kenyang gila gila punya,tak boleh nak buat2 tak kenyang dah,dah memang maximum kenyang dah,jadi aku un tengok ja la makanan sedap2 tu dimakan oleh makcik2 tu..


lepas tu sembang2 la,tetiba makcik (tuan rumah) kata,' eh baju koyak tu'..demmmm! semua tengok aku,aku pun gelabah habeh dah ni,carik tang mana la koyak plak dah,aku pakai tadik elok ja tak dak koyak2 woiiiiii..malo tak sangga dah ni,naseb baek muka aku hitam,takla nampak merah sangat kan,jadi aku wat bodo ja sambil unduq ke belakang ke arah dinding nak cover la kan..


deyyyy koyak kat lengan woiiii,uwaaaaaaaaaa...gelabah terus buang pin tadi yang aku pin kat selendang guna pin tu pin balik selendang kat bahagian yang koyak tu,cover la kan,but still orang tau baju aku koyak T_T


#bayangkan semua orang penuh kat ruang tamu tu,and suddenly makcik tu appoint me as a subject matter in their conversation..i feel like 'yeahhh aunty i love you la,i tak malu langsung T_T muka nak lari laju2 keluaq umah tu,sembunyi dalam bilik umah aku!!' uwaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN