tabung shopping!

Sunday 6 November 2011

bila telur menjadi kristal.


ce teka ni benda apa?masa mula mula aku jumpa dalam fridge umah aku siap kompius benda apa la ni,padahal before tu takda la plak aku letak kristal dalam fridge ni.puas aku pikir lama lama baru aku sedar ....


cessssss ni telur puteh yang telah aku letakkan dalam fridge umah tu,lepas seminggu aku tengok dah jadi macam ni sebab dah terlalu kering,telur puteh tu siap merekah jadi macam kristal.haha


oh.awat telur puteh?sebab telur puteh ni aku bubuh dekat muka guna kapas muka tu,untuk keluarkan blackhead ka apa apa kotoran kat muka,lepas kering,kompem muka jadi lembut gila macam kulit baby *perasan* ehh tapi memang lembut tau,insyaAllah kalau buat selalu kulit jadi cantik...=) try la..aku dah try,memang puas hati,tapi sebab aku malas aku tak buat tiap tiap hari~ bila aku rasa muka dah kasar macam dawai baru aku p tempek benda ni.haha

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN