tabung shopping!

Saturday 26 November 2011

lapar

tiap masa aku lapar,tambah tambah bila dok rumah la ni,pantang lintas kat dapor aku mesti bukak peti ais,selongkar makanan sebab perut asyik bunyik bunyik padahal tak sampai 5 minit aku telan makanan ,tak kira la biskut ka roti ka kueh ka kek yang mak masak ka.mesti aku lapar macam ni.


penyakit lapar tanpa henti ni sangat la aku meluat sebab aku dah tau aku baru ja lepas makan 5 - 10minit sebelum tu tapi tiba tiba lapar balik.stress gila kot..rasa nak hentak hentak kaki , nak nangis sebab asyik lapar ja pon ada gak,tapi kalau cakap kat mak mesti mak kata,'alaa makan ja la, sedapppp ni'..see! mak selalu cakap makanan sedap.jadi mestila aku akan makan untuk jaga hati mak.eh? betolka jaga hati mak ka jaga perut aku? =(


#mak tolongla jangan goda adik dengan masakan mak yang sedap2 tu lagi..kalau mak masak adik tak sampai hati nak tolak,takut mak kecik hati.huhu.(padahal memang pantang tengok makanan! haha)


pernah tak mak/penjaga korang akan masak sesedap sebab dia tau korang tengah diet? ohh aku selalu T_T sebab tu aku tak diet2.(eleh taknak salahkan diri la tu.ahaaa)

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN