tabung shopping!

Tuesday, 31 January 2012

yoko yoko



demam ni effect sampai ke tulang sengalnya.siap lenguh lenguh tulang bagai.aku dah la tak tahan sakit,pantang sakit mesti meleleh ayaq mata ni.tambah tambah depan mak,lagi la nak mengadu sakit ni.kalau sakit sikit pon jadi sakit teruk bila nampak muka mak.hewhew.mak la penyelamat aku.mak buh YOKO YOKO kat tulang belakang,sebab aku kata sakit tulang belakang,lenguh semacam ja.

dengan kuasa Allah swt ,tak sampai 15 minit macam tu,aku dah tak sakit tulang/sakit badan,then dah boleh bangun macam orang sihat,cuma selsema tu ada la sikit sikit.

jadi kalau ada yang sakit badanka apa lenguh lenguh sendi ka,boleh la guna YOKO YOKO lepas ni tau.dia tak panas,tapi sejuk mint mint gituewww..selamat mencuba =)

1 comment:

  1. Dimana kita nak beli tu Yoko Yoko

    ReplyDelete

TABUNG MASA DEPAN