tabung shopping!

Wednesday, 4 January 2012

nama nama yang sering diganggu JINN


video







kalau nak letak nama anak,elakkan nama nama ni.walaupon ada makna yang baik tapi ustad Sharhan Shafie 
ni kata daripada kajian beliau,nama nama ni ialah nama nama JIN.jadi jin jin lebih senang mengganggu tuan tubuh yang bernama begitu.


NAMA NAMA YANG SERING DIGANGGU JIN

@ BALQISH / BALKIS

@ QISTINA / KISTINA  ni nama penghulu jin

@ NAJWA   , maksud bahasa arab ialah bisikan, orang ni akan kena bisikan,perasaan was2.

@ ZAKWAN / ZAQWAN

@ BATRISYA / ERISYA  ,jin gemar akan nama ini



kalau dah letakkan nama anak macam ni,TAK APA. tak payah la ubah nama ,cuma panggil la nama lain kepada dia

contoh panggil kalau sulung panggil la ALONG,

kalau siti NAJWA ,panggil la SITI.

ada 77 NAMA JIN yang telah diberikan kepada anak anak kita (manusia) dan telah menyebab kan anak anak mereka sakit.

TAPI ada jugak anak2 yang bernama begitu hidup sihat,bukan semua yang kena gangguan jin tu.

p/s : kalau boleh elak,elakkan la daripada letak nama nama anak dengan nama begini.ada lagi nama nama yang patut dielakkan.

1 comment:

TABUNG MASA DEPAN