tabung shopping!

Saturday 21 January 2012

surprise surprise surprise

haritu masa dekat Bangi,asyik buat surprise,sat sat besday abang sani (abang ipaq yang sulung) ,satu lagi besday abang pijo (abang ipaq yang ketiga) ,semua surprise.kami yang nak surprisekan depa ni yang kalut lebih.hikhikhik


Cozy COrner dekat Ampang kalau tak salah aku,dia dekat mall.(aku mmg susah nak ingat tempat!cess) nanti aku ingat aku habaq cepat2 tau =) nanti boleh hampa semua p sana makan.nyummmyy

sini boleh dikatakan favourite place family aku la.aku kat mana pon tak pa kalau bab makan makan ni,tak memilih.ehekkk.



lagi special this event sebab kami bawak Tok sekali,fyi tok tak leh jalan,she's on wheelchair.kalau kami ja yang pompuan pompuan ni nak bawak tok keluar memang takla,sebab nak angkat tok tu memang kena guna tenaga lelaki tau dak? =( bukan saja2 taknak angkat la.huhu.so kali ni ada 2 orang lelaki so bila bergabung tenaga meletop la.eh? so senang la bila nak angkat tok.


actually kalau lelaki sorang angkat pon boleh.maklumla depa kuat (puji boleh angkat lagi =) ) tok pon happy la boleh keluar dah lama tok tak keluar jalan2 sebab tok akan sakit belakang around her pinggang kalau duduk lama lama kan.tapi kali ni tok cool habeh,relax ja santai uolls,macam tau2 ja kami nak buat surprise kat abangpijo,tapi sbenaqnya last minute planning ni.hehe


besday boy! first time celebrate dengan abang pijo.kak wani la nak buat surprise ni.awal beberapa hari from the day.btw,happy birthday Abang Pijo.jaga Kak Wani bebaik.nak baby girl pls.erk? haha.eh lupa cakap ni la suami kak Wani.kak aku! dia puteh,aku kelabu sikit ehew

p/s : me love my family so much
=)

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN