tabung shopping!

Monday, 2 January 2012

ada lembu nak jaga!

video

video ni sebenarnya lawak gila! cool gila kan? tapi bila tengok komen viewers kat u-tube dia ada betol gak,lirik dia ke laut sikit (lucah) ,kalau budak2 tengok susah hati jugak la mak bapak depa nak bendung kan? dan ada lagi adegan yang tak seswai budak2 tengok,yang bukan budak2 seswai la sebab aku rasa video ni lawak sebab ADA LEMBU NAK JGA ADA LEMBU NAK JAGA! so cute is it??!! hehehe

3 comments:

  1. ada 'blue' sikit? em..cancel nak tngk..hahahaha..

    ReplyDelete
  2. oh.. xpa2..budak2 sekolah tak digalakkan tgk..hahaha

    ReplyDelete

TABUNG MASA DEPAN