tabung shopping!

Tuesday, 3 January 2012

tak lapar tapi...


perut tak lapaq,hati tak rasa pon nak makan,tapi mulut asyik nak mengunyah,tangan gatai nak pegang makanan nak buh dalam mulut -,-

macam mana nak kuruih kalau asyik nak mengunyah.tengok ni.jadi qeja la dengan lolipop dan kuaci ni pon.padahal kenyang dah,tapi bila nampak kedai runcit tu juai lolipop kaler kaler (warna warni) terus hati rasa 'ehhh sedap nya lolipop tu'.masa beli lolipop nampak plak kuaci tu ,dalam hati 'alaa dah lama tak makan kuaci ni,sedap jugak kan'

tanpa rasa bersalah langsung makan lagi padahal baru ja lepas makan makanan berat.lepas makan cikidis ni terus rasa 'alaaaaa p makan lagi,tadi dah makan,mana tak gemok' (mula rasa bersalah pada diri sendiri dan rasa menyesal sebab makan sampai sengkak (kenyang gila).

sebenaqnya nak tanya MAKANAN APA YANG BOLEH DIKUNYAH TAPI TAK DAK KALORI BANYAK SANGAT.adakah jawapan dia CHEWING GUM?? betolka?? kalau betol lepas ni nak beli stock chewing gum banyak2 laaaa =)



2 comments:

  1. chewing gum elok untuk firm kan muka hang weh

    ReplyDelete
  2. z : yaka?yes! boleh terus mengunyah hehe

    ReplyDelete

TABUNG MASA DEPAN