tabung shopping!

Tuesday 10 January 2012

someone like you Adele


mesti semua orang pernah dengar lagu si Adele ni kan (dah macam kawan kan si si plak aku buat haha) aku pernah dengar,selalu to be exactly,pantang bukak radio masa naik kereta mesti ada ja lagu si Adele ni.tukar channel pon still lagu ni gak berkumandang,berpuaka agaknya.haha.


aku ni memang fail gila kalau mai part nyanyi lagu omputeh ni,lagu ommelayu kulit macam aku ni aku reti la,tapi kadang kadang ke laut jugak sebabnya tak tau lirik tapi aku gagah buat buat tahu jugak.mana tak kelaut haha.janji yakin tak gitu? =)


aku suka nyanyi lagu dengan suara yang ala ala Ning Baizura tu,suara dalam la kalau orang dengar.haha bajet artis la kan.sebenarnya aku tau lirik part tu ja dats why aku nyanyi part tu yang paling meletop2 haha.


nevermind i'll find someone like you
i wish nothing but the best for you too

dont forget me, i beg, i remember u said
sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead


haha part ni ja yang aku akan nyanyi kuat kuat
(sebab aku selalu nyanyi lagu ni depan dia ja)  
dan si buah hati akan buat muka pelekkkk sambil kata
'peleekkkkkkkk'

ggggrrr! malula bila tak reti nyanyi tapi aku tetap nyanyi dengan lantang nya.haha.

ok tetiba windu nak nyanyi kuat kuat macam tu dekat dia.=(

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN