tabung shopping!

Sunday, 15 January 2012

the hantaran


ni kain untuk pengantin perempuan untuk hari perkahwinan nanti.
so bagi seksiap masa bertunang ni.
memang selalu orang buat macam tu kan?=\

aku la yang lipat tu,konon konon nak buat bagi jadi
macam BUNGA ROSE
tapi habokkkk
bentuk apa pon taktau la jadi

janji lipat
hehehe


cadbury Roses dengan coklat apa tah sebagai pemanis hantaran
beli sampai tiga kotak cekelat
tapi tak celuih (muat) nak bubuh dalam bekas tu
jadi sebekas lagi tengah berenang renang dalam perut kami semua la
legaaaaaa
hikhikhik



Teh Botol.ni air special from Indonesia.
dia macam teh Malaysia jugak tapi rasa dia pahit sikit 
dulu kalau p Bandung kak imah (yang bertunang)
mesti akan cari Teh Botol ni

so,that's why dia mintak hantaran ni
special fly from Indonesia ok
simbolik chenta depa la ni
comey kan? =)

nanti aku nak simbolik apa lagi?
sotong celup tepung ka?haha

motip sotong celup tepung?
sebab dua dua suka makan sotong celup tepong!
haha





ni sebelah lelaki nak bagi kat sebelah perempuan
5 dulang dibalas 7 dulang
kena ganjil dulang yang nak dibalas bagi sesiapa yang tak tau >.<

tapi bekas cincin dengan sirih junjung aku tak dan snap cecantik.
huhu
just sempat ambil ni ja





bekas cincin yang kecik tu
sirih junjung tu kawan kak aku yang buat
fresh flower gituu

akak aku yang sorang lagi asyik p kat sirih junjung
tu nak bau roses tu ja
sebab wangi
haha


semua hasil kerja nukilan tangan adik beradik kami ja
empat adik beradik perempuan semua + dua abang ipaq yang memang cool habeh sanggup bersusah payah tolong buat
pelamin,hantaran hantaran and etc 
sangat la berbaloi!

tambahan pulak dengan usaha sama mak
dan semangat mak yang berkobar kobar nak dapat menantu baru
ni lagi la kami semangat
meowwww~

see the result la kan?=)

4 comments:

  1. Replies
    1. haaaa ada brani?haha nim suka minum gak?

      Delete
  2. macam mana depa kenal?? apa kaitan dgn teh botol? hohohoho

    ReplyDelete
  3. hehe sebab bakal abang ipaq saya indonesian.=) teh botol from indonesia =)

    ReplyDelete

TABUNG MASA DEPAN