tabung shopping!

Tuesday, 10 January 2012

Esther K pulakk

budak budak la ni semua suara sedap sedap aih.padahal umur baru setahun jagung,aku yang umur setahun cempedak ni suara tak sedap macam depa pon.aish.kalau tak,dah boleh jadi penyanyi kan?hehe.


video



Esther K ni baru umur 13 tahun.tapi disebabkan suara dia yang sedap,lunak merdu ni,dia telah menarek perhatian seseorang.gempak yau..bukan seseorang la sebab dah 41 000 ribu viewers dah yang view video ni uolls.yang paling penting ialah Ryan Seacrest telah tertarek kepada video dia ni.




ni la  Ryan Seacrest tu..haaa.sapa kenal dia?sapa? he is an American radio personality, television host, network producer and voice actor.makkk aiii.untung la Esther K tu.orang America tertarek dengan dia..nama Malaysia makin megah di mata dunia ni =)

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN