tabung shopping!

Thursday 26 January 2012

student's life

alhamdulillah hari ni selamat daftar diri as one of UIA's student for the very first time.dulu saya UiTM di hatiku.hehe.tadi mai dengan tak tau jalan,tapi aku tetap jugak mai buat biat tau jalan sebab kita kena INDEPENDENT sekarang ni tak boleh nak DEPENDENT sangat dekat orang.kalau tak sampai bila pon tak berjaya kan?heehee

alhamdulillah,aku dapat bilik sebelah sebelah dengan Fatin,sebab kami minta sekali dan asked that kakak yang kiut miut tolong arrange kami dok sebelah!yeahhh!dapat walopon tingkat 3! tingkat 3 tau dak? *moga moga kurus la lepaih ni kan *

masuk masuk tadi dah speaking.dah la lidah ni Melayu pekat ,jenoh gak la nak tune p omputeh,nasib baik berjaya buat macho dan berjaya cakap sepatah dua omputeh.rasa bangga dan yakin sebenaqnya bila kita cakap dan orang tu paham! aku ingat takdak orang paham kalau aku cakap omputeh ni.haha

environment and friends will help us with our English right?
=)

btw,depan bilik aku ada seorang awek arab..admire gila tengok dia pakai jubah segak aih.pakai apa pon dia segak.lilit lilit selendang selit halai balai pon segak..uwaaa.untunglaaa hidung tinggi,mata bulat,kening lebat,kulit gebu..


erk.tadi ada orang cakap 'are you from Pakistan?' eh eh im proud to be me ok =) 

1 comment:

TABUNG MASA DEPAN