tabung shopping!

Tuesday 13 March 2012

yuyu zulaikha buat dek jaaaa

oh no.oh no.yuyu zulaikha boo layan dengan aku.huhu.oh no.penat aku nangis nangis panggil dia tapi dia tak dengar.oh no.pasrah.kecewa ni.dia buat tak dengar tau dakk....aku siap suruh dia terjah blog aku ni.tapi dia buat dekk ja.oh no! sampai hati yuyu =(

yuyu saya pon kat UIA
meh la kita g makan ayam penyet sedap dekat balai polis tu.
ehh >.< xdak kena mengena dgn blog


tengok saya panggil yuyu tau.panggil ok.sampai tersilap tulis nama la ,kemain eksaited yuyu post dekat diari sahabat blogger lepas beberapa minit aku post.huuu.yuyu yuyu.takpala.yuyu sibuk dukung baby lettew kan?hehe

eksaited pelek bila tiba2 tgk post yuyu tu yang suruh yuyu datang blog.maaf ya yuyu.=( memain ja.yuyu mana dengar aku panggil pon haha tulis komen ja pon.

no hurt feeling everyone
jom p terjah blog YUYU 
seronok ok baca.tambah seronok sbb blog dia sempoi
ihikk
 
happy reading =)

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN