tabung shopping!

Tuesday 20 March 2012

mee sizzling haaa

sekarang ni kalau lepas class ja mesti perut meragam ragam.memang tak dapat tahan la kan.selalu p cafe,semua menarek ja kalau tengok,bege kosong tu pon aku nampak sedap kemain.nafsu gila kan.caiss

sekali p dekat makcik ni ha,tengok dia masak,amboi terliur terus tekak aku ni haa,bertambah berbunyik la perut aku ni.padahal taktau pon benda apa tu.sekali tanya awek sebelah yang tengah q up jugak nak beli(kena q ok,sebab ramai eheh) 

'tu mee pangsit,saya pun baru try semalam,sedap trylaaaa'

nahhhh promote baik punya,tanpa bebelah bahagi order terus hahaha


 makcik ni cool gila,dia boleh buat keja tanpa gelabah tengok ramai customer tengah beratur ok.haha


bukan takat mee pangsit ni ja ada,macam macam ada.bakso pun ada,mee claypot pun ada,semua ada lah.by the way,mee pangsit ni kalau tak salah aku makanan Indonesia ni.makcik ni pun aku rasa orang sana.bakso tu pun nampak macam memang orang sana yang buat,tapi aku belum cuba hehe

brother ni bukak kedai kat sebelah kedai makcik mee pangsit ni tadi.dia jual yang ala ala strawberry chocolate tu semua,ada epal celup chocolate,mashmallow tapi strawberry takdak pon.eheee maaf bang,saya lapar makanan berat ehehe

presenting MEE PANGSIT ! taktau la ejaan dia macam mana =| tapi sebutan tu pang-sit hehe.ada telur,hotdog.kena makan masa panas panas,kalau tunggu lama jadi macam ni la.dah kembang sebab aku bungkus,huhu bila mee ni dah kembang tekak aku pun dah mula kembang aishhh

# food make me happy.u? =)

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN