tabung shopping!

Thursday 8 March 2012

cara minum susu bagi sapa yang tak suka minum


tajuk tak boleh nak panjang lagi ka?haha.dulu aku ni memang musuh ketat SUSU.semua keturunan SUSU aku tak boleh minum.bau pun tak boleh.boleh bikin gua muntah ok.haha.teruk kan?patutla tak puteh sobs 
tapi sekarang aku dah boleh minum susu! seronok gila.rasa kalsium dalam tulang makin padat dan kuat.susu untuk tulang kan? jadi aku dah dapat penyelesaian nyaa untuk orang yang tak minum susu macam aku ni huhu



 nestle cluster ni tak brapa sedap sebenarnya #eh apa kaitan.lol.FITNESS punya lagi sedap gila gila gila =)

tadaaaa! cara cara nak bagi ada selera untuk minum susu pakej dengan nak diet sekali.hehehe.macam dalam iklan tv dok promote kokocrunch tu la.haa.ni la caranya.now aku sangat suka minum susu! haha

#serius ok cara ni sangat membantu bagi orang yang tak suka minum susu.tryla!  mula2 try dengan letak susu sikit dulu,lama2 letak susu lebih daripada cereal tu.=) 

selamat mencuba,untunk tulang apa salahnya buat perubahankan? =)

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN