tabung shopping!

Tuesday 6 March 2012

telur keluar darah

pernah tak dengar orang cakap pergi berubat guna telur,sirih,air  semua tu?ni perubatan yang tak guna kemian (eh betulka ejaan macam ni?huhu) tu la.itu tak leh kan?

dulu masa aku dengar orang cakap berubat guna telur then after less than 5 minutes,that telur yang kita BAWA DARI RUMAH .bila dipecahkan akan keluar macam2 colour.ikut apa orang tu sakit la.

first time aku dengar pasai perubatan ni aku macam ragu2 la.mana ada benda macam tu boleh berlaku kan? 
masa tu mak aku g berubat resdung mak.then balik mak aku cerita keluar ulat dalam telur tu.mak aiii! macam tipu ja.tapi takkan la mak aku nak tipu aku kot kan?selalunya anak yang tipu mak.eh takda kaitan T___T


tadaaaa.ni buktinya.ni cousin aku punya hasil perubatan.kan ada darah tu..yang aku ingat if kat telur tu ada colour hijau2 sikit,tu maksudnya ada angin dalam badan (if not mistaken),kalau ada warna hitam tu toksid (if not mistaken) dan warna merah aku lupa apa maksudnya T______T

aku pun penah g berubat resdung aku ni.memang keluar warna merah.bila dah jadi depan mata baru aku percaya.kita hanya berusaha kan?=)

orang yang sakit BATU KARANG pon p buat benda ni.alhamdulillah aku dengar orang tu sembuh dah.guna telur ja keluar warna merah.ni dekat ALOR STAR KEDAH.


1 comment:

TABUNG MASA DEPAN