tabung shopping!

Thursday 8 March 2012

bukan kaki bangku tapi kaki shopping!

 patutnya mai belajaq kena beli buku.tambah tambah bila dapat baucar buku 1 Malaysia tu,sepatut dan sewajarnya penuh dan bilik aku dengan buku.boleh tidoq atas buku la maksudnya kan?sob sob

tapi disebabkan buku kurang memberangsangkan hati aku *Ayat apa ni* jadi aku dengan slumber badak enjoy hidup yang penuh kesempitan wang sebab belum berkerjaya  telah merembat membeli skirt skirt tudung tudung yang dijuai di UIA tanpa segan silu.

pantang aku p centre UIA ni mesti AKAN TERbeli sehelai skirt,esok nya TERbeli sehelai lagi skirt,dan lagi dan lagi.oh pasrah.maksudnya aku kena haramkan kaki aku p tempat2 begitu la kan.kalau tak rabak wallet aku,bukan takat wallet rabak,atm kad pun boleh patah kalau asyik dok p cucuk cucuk dia bawak keluar duet woiii.

“When women are depressed, they eat or go shopping"


 but me prefer
.
.
.

SHOPPING!!!


UIA ni dah macam supermarket,Macam Jalan Tar pon boleh.pantang aku g centre tu
mesti TERbeli sehelai dua barang
3helai skirt aku TERbeli dalam masa seminggu *aku tau hebat tapi jangan puji pls.
(>.<)


mesti penah tengok kan tudung bawal yang ada rambu ramba kat tepi dia ni kan
selau nya Indonesian ja pakai sebab kalau tak salah aku tudung ni from sana
haritu aku terserempak dengan orang Arab pun pakai tudung ni
hehe comel okew.

tudung ni corak dia sangat sangat cantik dan menarek hati la weh
tapi sekarang dia tengah top so harga dia mahal lagi
harga kat luar RM18 kan kalau tak salah aku
kat UIA haritu aku tengok harga letak dia RM15
lepas bargain aku dapat RM12 jaaa
ok la kan at  least daripada RM18/RM15 tu

Whoever said money can't but happiness simply didn't know where to go shopping


but i know where to go shopping
apa salahnya menggembirakan hati kita kan untuk mencantikkan diri dan memberi reward kepada diri sendiri
tak salah
bila kita pakai pakaian yang kita suka,yang buat kita rasa cantik dan menutup aurat
automatik akan ada self-confidence*happened to me btw
=)

# i love shopping.u? =)

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN