tabung shopping!

Monday 12 March 2012

bak kata Ped, 'untunglaaaa'


dah lama teringin nak ada sebijik smartphone ni.selama ni aku ada torchlight tu ja,henpon yang kalau jatuh masih tetap utuh tak rosak tak calaq tu dan tak kesah pon kalau henpon tu jatuh dari atas katil ke bawah.aku tetap cool! plan dengan Ped nak beli sekali Ped beli awai dari aku.beli hat mahai plak tu.memang aku tak mampo la nak beli hat macam dia =(

jadi kerana kekangan wang dan masalah nak p beli henpon sendiri sebab takut kena tipo jadi tunggu la Ped cuti.at last,last week we bought these blackberry! one for me,one for him.alolo rasa sweet maneh habeh kena hurung dengan semut la beli sama sama warna puteh sama sama.boleh berBbm sampai bengkak jari bak kata kak aku.hewww dengki lettew titeww boleh bbm,dia tak bolehhhh

 hehe at last.im really proud of myself.one step ahead.one step to technology.heyy im a BB user.

#siap boleh buat group untuk bergosip lagi lepas guna bb (ok noob terserlah )

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN