tabung shopping!

Tuesday 6 March 2012

MURNI SS2 terbaekkkk

hehe bila dengaq ja nama Murni mesti hati berbunga bunga,hilang terus perasaan gemuk dan lupa tentang keharusan untuk ber'diet sebab murni sangat sedap dan portion dia banyak gedabak.makan sampai sengkak la baq hanggg! haha


peneman setia di kala susah senang >.<  sesampai ja aku kat rumah dia TANPA SESAT terus aku habaq nak makan Murni.aummm.padahai taktau la Murni tu jauh ka dak..kalau jauh mesti la takmau p kan sebab takut jem.ok aku takut jem.jem buat aku rasa macam nak naik gerek (basikal) kat tengah tengah highway tu tau dak..*stress tetiba

kami keluaq time tu SEPATUTNYA TAK JEM tapi sekali awai2 dah sangkut kat simpang empat dekat2 dgn umah Ped.Dalam hati dah pasrah gila,rasa nak ajak Ped patah balik beli makanan dekat pasar malam bungkuih bawak balik makan dalam bilik Ped sorang2 *konon down sangat lettewww

tapi disebabkan dalam otak dok terbayang makanan Murni mai memanggil manggil terus aku bawak gak keta dengan steady *caitttt!*  p Murni tu.berpuluh kali p pun haram aku tak ingat jalan lagi.naseb baek aku bawak GPS (Ped leww) p.haha.berjaya sampai dengan cool! eat time!!! tanpa berlengah terus order baq hang.tak pikiaq panjang dah,order makanan yang paling nampak sedap dalam menu! kan ada gmbaq dalam menu! haha



ni nama dia makanan orang tamak.haha.dak2 ni nama dia SPAGHETI CARBONARA CHICKEN CHOP.ni Ped yang order..nampak dak keterliuran yang berlaku  bila tengok gambaq ni *bila boleh p Murni lagi niiiiii (>.<)
aku order benda lain tapi aleh2 aku dok hentam makan makanan Ped,haha aku memang lemah bab memilih makanan yang sedap yang aku tau order TOMYAM Ja haha.jadi hampa boleh order SPAGHETI CARBONARA CHICKEN CHOP nanti tau bila p.



ni makanan aku yang super lapaq dari pagi tak makan.nyum nyumm nampak tak bukan setakat nasi goreng apa tah nama dia,ada teloq mata kerbau lagi atas tu,perghhh tambah dengan chicken chop seketoi,.mana tak belehak tengkuk aku ni.sengakk perut oiiii.. nama dia nasi goreng chicken chop kalau tak salah,kalau salah tanya orang yang amik order tu tau hehe

mango juice dia nyummyios.rm 5 hinngit kalau tak salah aku harga dia yang biasa/medium.memang sedap tak sanggaaa wehh..tak rugi mai sini.,kalau nak mai sini,mai dengan perut yang amat lapaq macam singa nampak daging dia terkam teruih kan.haa mai dengan perasaan itu tau.hehe..

#sapa suka makan macam aku,di'suggestkan untuk p makan kat Murni SS2 DENGAN KADAR SEGERA.sekian =)

2 comments:

TABUNG MASA DEPAN