tabung shopping!

Tuesday 6 March 2012

yea yea dapat jam tangan

hai! muah muah assalamuailaikum.=)

aku penah pinjam jam tangan dia pakai sebab dah darurat jam aku hilang (padahal hilang dalam simpanan cess) sebab nak exam.lepas seminggu kot bagi balik jam dia rosak.uwaaaaa.aku tak buat apa pun kat jam tu,siap jaga baik punya maklumla jam orang,mana berani nak men bebaling kan,tak berani woiii.huhu.aku tak bagi kena ayaq pon,setitik pon tak penah.betulka lupa la.>.<

tekejut gila bila dia cakap jam dah rosak.uwaaa.tapi dalam hati memang dah bajet nak present jam tangan kat dia sempena besday bulan April ni.aisemen.dalam hati,kalau nak bagi bulan April,lambat lagi nuuu.dia plak jenih kena pakai jam.kiranya bagi hadiah awai sebulan la kan.kelass kau..siap habaq ni i nak bagi present besday u sebenaqnya! haha



 tadaaa! jam dah bertukar tangan.jam ni memang jenih untuk laki punya,kiranya lepas ni kalau aku nak buat2 pinjam pun tak dapat la kan,sebab memang obvious jam laki hahaha

btw

#happy birthday in advance Sayang.ngee

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN