tabung shopping!

Wednesday, 7 December 2011

suara budak kecik yang paling sedap aku penah dengar

video


nahhhh tak leh nak panjang lagika tajuk tu kan?haha.tapi aku nak express kan betap sedapnya suara budak ni.haishhh!

tengok bentuk muka budak ni,comey gila kan..sekali dengar kalau tak tengok muka dia kompem aku ingat orang dewasa yang  nyanyi lagu ni.ingat senangka nak bawa lagu Ning oiii..panjang dengung dia noooo.

budak ni macam budak tadika lagi ni,yang paling kiut ialah bila habeh lagu dia lari.haha.kiuuttttttttttt! <3 

p/s : adik nyanyi tu bagus tapi belajar paling bagus.masa depan tu..hehe.

2 comments:

  1. anak wak mail : alaaaa.kenapa tak leh tgk?best ni =(

    ReplyDelete

TABUNG MASA DEPAN