tabung shopping!

Wednesday 14 December 2011

durian


durian! semalam tengok tv3 depa dok cerita pasai durian
siap p kebun nak cari durian
bukan takat durian,manggis,rambutan semua ada

manggi oh kegemaran jiwa saya
sedappnyaaa
tapi sebab getah dia aku tak leh makan sangat
huhu


sapa ada kebun bagi la aku p tumpang sekaki nak makan
uwaaaa
......durian......

patutla orang panggil
RAJA BUAH
sebab boleh buat orang mengigau nak makan niii


tok ada kat umah aku
tok memang 'hantu durian'
kalau makan nasik tak dak lauk pun tak pa
janji ada durian
makan cicah durian ja
perghh!
kalau tengok tok makan
mesti aku terliuq sakan

semalam tok tanya
'takdak juai ka seBIJIK dua durian la ni'
(tak tanya la seULAS DUA ULAS,tapi seBIJIK) 
memang suka sungguh

terus rasa nak p beli!
*tapi tak reti pilih*



haritu boifren bagi durian tok teh dia
sedap kemain
mak siap suruh boifren p tolong beli lagi
maklumla kami tak reti pilih

kalau p beli sendiri takut kena tipu
SEBAB dah kena tipu
bila suruh pakcik yang juai tu pilih yang elok2 
ada la hat elok ada hat berulat
nasib laaaa kan sapa suh tak reti pilih,
tu yang kena tipu/atau pakcik tu tak sengaja bagi hat tak elok kan.
tak tau la


teringin gila nak makan durian.
kalau p pasar malam ja mesti bau durian kuat gila
TAPI tak beli pon =(


p/s : tapi kepada sesiapa yag berDIET tu , DURIAN adalah MUSUH UTAMA anda! FAKTA!

2 comments:

TABUNG MASA DEPAN