tabung shopping!

Wednesday 7 December 2011

ombak rindu



sapa tengok ombak rindu dah? kekeke saya saya saya *riak!*


todiaaa aku semangat gila bangun awai hari ni semata mata nak tengok
Ombak Rindu ni haaa.


penat call Ped dengan Hazim suruh bangun
sebab nak p cepat kat ANEKA tu
takut TIKET SOLD OUT AGAIN!


dengar kata laku tak sangga cerita ni
asyik sold out ja tiket tu kan
mentang mentang kat Jitra ada sebijik ja cinema

tu yang penuh tak sangga tu
huhu

gagah gak aku bangun awai p!

berjaya yauwww tengok!


cerita ni best TAPI dia macam banyak scene potong2.
maksud aku tiba2 dia pindah p scene lain

sampai aku dengan Ped jenoh dok pikiaq sendiri la
masa scene pasai depa p umah Pak Dolah tu
pasaipa ada kenduri apa
rupa2nya dia nak p Mekah

macam terus jump to another slot tau

sedih tu sedih 
yang paling syiokkk  sebab ada Aaron Aziz la
hahaha
TAPI
macam Lagenda Budak Setan best sikit lebih pada Ombak Rindu ni

hehehe
tapi aku suka gak.
3/5 la rate dia
=)


No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN