tabung shopping!

Wednesday 21 December 2011

krabi island







hari ni hari berangan sedunia.kalau kat fesbuk hari ni hari spam sedunia.'check this out check this out' tu kan.memang menyusahkan fesbuk ni.kalau takmau kena spam tu,p kat setting p tukaq enable tag korang kepada DISABLE k? so,spam tu tak dapat nak tag nama korang.


ehh aku nak cerita pasai hari berangan aku ni.KRABI ISLAND.aishh! dah selalu aku dengaq,kemain lagi cousin aku p haritu dengan member dia,member aku p dengan family,latest one is my cousin p sana dengan suami dia p honeymoon yauwww! >.<


so,dalam hati aku pon gatai dok pikiaq nak jugak p sana,nak jugak p amik gambaq beribu2 kat sana.nak jugak beli baju i love Krabi! haha.macam2 laaaa! padahal baju i love Malaysia pon aku tak beli2 lagi.aishhh! terasa kerdil betol hati ini.sebab takdak baju i love Malaysia.


p/s : ok lepas ni cepat2 nak kumpul duet nak p beli baju i love Malaysia.maksudnya kena cepat2 kerja la kan.ops!

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN