tabung shopping!

Tuesday 13 December 2011

stop complaining

benda yang paling aku gundah gulana ialah bila aku kena buat choice!
choice untuk pilih untuk masa depan aku yang tak brapa nak nampak nur dia ni


bila nak tanya orang,takut
aku ni bab bab tanya orang ni memang aku suka
tapi kalau aku tanya,aku tanya sungguh2 sampai mesti orang tu bengang dengan aku
sebab tanya banyak sangat
dan kadang2 soalan bodo pon aku tanya
oh itu memang aku
sebab aku just nak kepastian
kadang2 nak menyedapkan hati yang gundah gulana


dah lama aku dok umah silang kaki
bangun pagi tengok tivi
takpon bangun pagi terus online


hidup memang indah belaka
hujung minggu tunggu pacar pulang
terus p dating meeting
=)
bila pacar takdak
mulala gundah gulana pikiaq masa depan
masa pacar depan mata,takmau plak dok tanya pasai bla bla
ni bila dok jauh (tak la jauh sangat) mula la nak tanya hat tu hat ni
nak tanya macam pacar dok sebelah paha


oh aku memang suka tanya orang!!
aku sungguh tak independent
aku suka bergantung harap


oh saya dah koi tua 
tapi saya sangat tak berdikari


even nak p market dekat sekentut dengan rumah tak sampai 10 minit pon,
saya akAn talipon Ped,gerak dia bangun tidoq,
suruh dia teman Nun yang penakut nak p market sorang2


konon2nya nanti ada orang culik nun
(tengok movie banyak sangat)
ok memang aku gelabah kalau aku keluar sorang


nampak tak ketidakmatangan diri aku?


hmmm.
i just dont know the best choice to make,because i always put 'them' first in my choice.
but they never understand my situation,
but keep complaining.
until when?


ohhooo im a superwoman,have hard heart,dont cry easily.
IF ONLY! T__T


No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN