tabung shopping!

Wednesday, 14 December 2011

bengkang roti



bangun pagi tadi lalu ja kat dapoq,bau dah benda sedap,bau dah benda yang boleh buat aku makan tanpa pikiaq pasai diet ini.huaaaaaaaaaa

sampai hati mak masak benda sedap..walopon hanya bengkang roti,kalau mak buat,semua sedap..uwaaaaa..tengok tuuuu sedappnyaaa..mak juai jugak bengkang roti ni..eh awat promote?ehh mak juai tak mahai pon sebab mak memang tak suka buh harga mahai T__T


puding roti  pon mak suka buat..semua sedappppp! =(


tengok tu..terliuq..tapi aku berjaya tahan tak makan tau dak?ambil gambar bekas mak dan tok makan ja..hehehe.aku makan sikit jaaa.tak sampai sesudu tak dak? T_________T

5 comments:

  1. amboi..sedapnya,,terliur saya,,pos kat saya sikit..;)

    ReplyDelete
  2. Sedap tuu! kalau Yaya xkan diet punya! XD : entri dh diupdate

    ReplyDelete
  3. dap err...makan jew la..pastu excercise balek..amacam??

    ReplyDelete
  4. anak wak mail : haha takleh post.basi

    yaya : haha yaya dah kurus takpala huhu

    jiehah : hehe mestila terliur sedappp

    cahaya : haha takleh.kalau mkn mesti nak banyak hahaha

    ReplyDelete

TABUNG MASA DEPAN