tabung shopping!

Monday 12 September 2011

minta maaf



Oh saya bukan budak jahat,saya ialah remaja yang memang lumrah suka keluar dengan kawan kawan,hang out,buang masa pagi petang siang malam jumpa kawan kawan.tapi tak bermakna saya tak sayang keluarga saya terutamanya mak saya.oh tidak!


she's my heroin,she's my everything.without her,i would not be in ths world,and i would not see/meet my bestfren(s).so if you understand my situation and my inner feeling mom,coz i cannot explain it.and i just wanna say i'm really sorry if i made anything that make you hurt..please forgive me coz i dont wanna be anak d**haka..(tak gamak nak sebut!)...


#kawan kawan,penah tak alami situation macam ni.and macam mana hampa nak minta maaf?aku dah minta maaf tapi rasa macam nak minta maaf lagi :( idea(S) pleaseee

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN