tabung shopping!

Monday 12 September 2011

ini donut!

#exsaited gila!


hari tu masa orang kalot kalot nak ray time bulan Ramadhan tu,aku pon kalut,opcoz la kalut,tak kan aku nak buat tak kalut kan..mesti lew aku menyibukkan diri konon konon aku rajen buat kueh mueh semua tu kan..aish! berlakun itu penting.haha.jadi aku p kedai kueh,nama kedai ni 'KEDAI SAYANG' auwww~ bajet sapa yang masuk kedai tu semua akan bersayang sayang dengan apek tokey tu kew??haha.sweet kan nama dia..sayang! wooowww..kedai ni dekat dekat dengan stadium alor star,opposite KFC alor star dekat Alor Star la.hehe


aku masuk la melilau lilau dalam kedai tu sementara mak aku macam biasa la p amik barang yang telah di list downkan..*padahal just minta budak keja kat kedai tu amikkan* disebabkan datang kedai dengan mak aku,jadi kompem kompem mak aku yang akan bayar semua barang kan?ehem ehem..


jadi aku telah rembat satu benda.haha.aku rembat teddy bear punya shape..contohnya untuk kita buat cookies kan..canai canai adunan tu then kita tekan la benda tu atas adunan tu,jadila bentuk teddy bear..haaaa..


tapi disebabkan aku ni genius dan mak aku super intelligent..haaaa tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



hye nama saya teddy bear,tapi saya donut!haha


see see..how comel they are! ini sebab besday anak sedara aku yang kiut miut yang hari hari call aku,'Aunty Nun,buat la donut,adik*dia bahasakan diri dia adik*  nak makan'..lepas tu abang dia plak call,maklumla masing masing dah pandai hapai number telepon umah aku.aishh!! 'Tok Mama*mak aku,tok depa*, buat kan donut kat abang tau nanti bila nak datang sini(KL)*


Disebabkan dah boring dengan bentuk donut yang biasa tu.yang lubang di tengah tu.jadi aku,kak aku,dan mak aku pun buat la teddy bear donut ni.hahaha..eksaited gila time depa makan tu! berebut2..gembira hati aku..kekekeke

1 comment:

  1. comelll nyerrr...!!! nak try buat jugek ler bentuk cham nie..tp kat mane de jual??? cam susah jerk nak cari

    ReplyDelete

TABUNG MASA DEPAN