tabung shopping!

Sunday 27 January 2013

mak

mak demam panas,mak sakit.menangis macam aku dulu2 bila aku sakit.time dengar mak menangis terus rasa 'ok now aku dah besar , ini tanggungjawab aku ,jaga mak' .bila dengar mak menangis ,aku control tak bagi menangis juga.satgi tak pasai2 dua dua menangis T___T

badan mak kemain panas,tapi bila mak tanya panas tak,aku tipo sunat ja kata 'tak panas la,mak lena dulu na' .sebab kalau habaq panas nanti mak akan terus rasa tak larat,orang panggil psychology kan.so aku tipo sunat la..dalam hati,nak menangis tak tahan dah ni.=(

mak jarang sakit,aku ja selalu 'buat buat' sakit sebab nak attention mak..nama pon anak bongsu ihik

pagi tadi dalam 5 pagi dengar mak batuk,aku pon mamai bangun urut pegang leher mak panas bahang.tapi aku tak kata apa.so diam2 message kakda.habaq la mak demam panas,aku memang nak bawa mak p masuk ward ja sebab kalau dekat ward mak boleh berehat dan tak pikiaq apa2,lagipon ada doktor jaga.so memang aim pagi tu nak bangun siap2 p hospital Metro dekat sungai petani sebab doktor Oliver yang memang dok rawat mak kat situ.

pagi tu terus bawak mai.selalu drive dari rumah nak mai sungai petani dalam sejam ja.kali ni dekat dua jam.punya la banyak destinasi singgah singgah sebelum nak sampai Metro ni.hehe.

today is 28 january 2013,and tomorrow is 29 january 2013. tomorrow is her birthday BUT today she's admitted in hospital Metro.tomorrow she turns to 59 y/o.

terus rasa nak keja cepat2,cari keja dekat rumah,nak jaga mak dengan tok.tu aim aku.in shaa Allah kalau ada rezki dapat lah keja dekat2 rumah.

doakan mak sihat seperti sediakala.nak cakap i love you tak reti.mungkin mak tau aku sayang dia sangat.dari hati ke hati la kan =)



No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN