tabung shopping!

Sunday 27 January 2013

hectic life

cuti tiga minggu ni,aku rasa hari hari ada keja kena buat,hari hari keluar rumah p mana2 buat keja..tup tup dah tiga minggu.tup tup lusa bakal tengok result for second semester ni.dan tup tup ahad atau isnin in shaa Allah depan bakal pulang ke universiti hadap buku buku yang makin banyak.sobs

bila hujung2 nak balik belajar baru la aku tergedik gedik nak isi borang slab unimap.time time ni jugak baru aku nak cari referee untuk tolong support application tu T_______T

jadi kepala pening dan runsing..rumah dah macam kedai bunga,penuh bunga,penuh dengan barang kahwin.sana sini penuh..as anak yang pemalas ni,aku rasa ok ja semak macam ni haha since i still can walk through them haha BUT mak tak boleh! mak akan buat semua benda.mak tak boleh tengok semak2 macam anaknya yang malas ni huhu

jadi mak selalu buat la kemas sana kemas sini.bila dah buat semua tu,mak akan penat/asma.hmm.part ni paling aku tak boleh,aku sebagai anak yang pemalas ni rela untuk amik sakit mak tu ganti kat aku.tak boleh tengok mak sakit.kesian mak tarik nafas susah.siap buh gas kat hospital.bergenang ayaq mata tengok,tapi takkan nak tunjuk depan mak kan,so aku kena tough =)

so kepada sesapa yang nak kawen bakal kawen,kena ready preparation tu setahun sbelum tu.contoh bunga telor if buat sendiri kena la ready awai dulu.kami yang buat setahun awal pon ,sekarang ni ada lagi tak siap.huhu.bak kata arwah uncle selagi tak kenduri,selagi tu la takkan siap semua benda.huhu

dan sayangilah ibu bapa anda selagi mereka masih hidup.tak sabaq nak keja sebab nak cari keja area Kedah ja,kalau boleh nak cari keja depan rumah.bukan mengada ngada manja tapi nak jaga mak.tanggungjawab diri sendiri.semoga dapat keja dengan cepat dan habis master dengan cemerlang.amin.

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN