tabung shopping!

Wednesday, 30 January 2013

bio vitamin c

umur dah makin meningkat,rasa nak menjaga kulit tu ada la jugakkk.haha.jadi dijadikan cerita taadi p AmanJaya Mall yang abru dekat sungai petani utara tu,jalan2 p la tanya salesgirl ni 'kalau muka kering/saja saja nak bubuh bila dok rumah nak guna apa?' dia terus tunjuk benda ni.


hasil google


ni lah benda tu.mula2 aku layan ja salesgirl tu sebab bersemangat sangat dia cerita,then dia sapu kat tangan aku.perghhh lembut kot benda dan ni dan yang paling penting tak berminyak sebab aku lemah sungguh kalau produk berminyak ni sebab rasa macma ada benda melekat dekat mukaaaaa =.=

yang paling penting INSTANT GLOW WITH BABY SOFT SKIN
hehehehehehehehhe



tak ber inyak dan wangi

 whitening and age defence
terus rasa dah tua
@____@



harga : RM59.90

Disaranjan guna pagi sekali,malam sekali.
tapi kalau nak guna setiap kali lepas basuh muka pon takpa.atau lepas toner.

cara nak guna : picit setitik ja,sikit ja then buh la kat lima kawasan muka,dagu pipi kiri kanan,hidung dahi,then sapu semua.agak2 la bagi kena semua

aku buh lebih dari lima kawasan sebab rasa nak tengok hasil pemudaan dengan cepat haha

aunty(salesgirl) cakap sebotol tahan dalam 3-4 bulan

>.<

1 comment:

TABUNG MASA DEPAN