tabung shopping!

Saturday 12 January 2013

cheesy wedges



tadi siang godek2 resepi cheesy wedges.punya semangat sebab ada orang tu mengidam nak makan.jadi aku pon semangat la nak buat.hehe.malam2 pun buat sebab semangat.haha.tapi ada rasa pedas sikit,al maklumla resepi ikut google ni semata2,jadi mesti la tak sesedap sampai jilat jari bila makan cheesy wedges kfc tu kan.mihmih.

resepi nanti akan aku share kan sebab ni dah lewat malam tapi semangat berkobar2 nak update cakap aku dah berjaya buat cheesy wedges walaupon rupa dia macam coq (cucur) pisang,sos pedas sebab terlebih bubuh serbuk cili tapi lepas cicah dengan sos cili,mayonis dan sos yang terlebih serbuk cili tu,SERIOUSLY boleh diterima anak tekak lagi,dan yang paling penting mak aku makan banyak hehehehhehehe.maksudnya boleh terima lah kesedapan nya tuuu..

semangat nak buat cheesy wedges ni sampai beli 5kilogram ubi (aku guna ubi biasa ja) ok.hahahaha.

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN