tabung shopping!

Sunday 10 June 2012

wishes

dah 11 hari duduk rumah sejak 1 jun.cuti cuti semua orang sibuk p makan kenduri,mak pon p makan jugak,siap bersusun susun kad dan rumah kenduri nak p.aku boleh pandang pandang jeling jeling ja laaaaa tengok mak p makan sedap2.uwaaaa

bila sakit2 ni mula la macam2 aku nak buat, macam macam benda terlintas dalam fikiran ni haaa, berlaambak2 makanan aku nak makanan. T_________________T

  • nak makan NASI GORENG BELACAN dan TOMYAM paling sedap penah aku makan dekat MAHANI JOHARI dekat TANAH MERAH,JITRA,KEDAH ni.sumpah sedap gila,kalau diet please jangan p sana,sebab aku penah try time diet p sana konon2 nak teman kawan makan ja,sekali aku yang melantak.mana tahan bau tomyam dia terliur wehhh,.please try @____@
  • nak makan PULUT dengan DEQEYAN (DURIAN) la ni musim durian ka? sana sini orang dok cakap pasai durian,kalau durian saja tak la terliur sangat tapi bila sebut pulut durian,menangis2 mulut ni mintak disuap pulut durian 
  • nak p tengok wayang ! (walaupon sebenaqnya aku tak la suka sangat tgk wayang,maksud nya kalau orang ajak aku p la,kalau tak ajak,tak tengok pon xpa) tapi kali ni,aku plak tergedik gedik dok ajak orang p tengok wayang.nampak x BILA KITA TAKLEH BUAT BENDA TU,HATI TERGEDIK2 NAK BUAT.haha
  • caketeow sedap! menangis kalau takleh makan weh.sedapnyaaaa ya Allah.
  • yang paling tak boleh blah,hati ni merayu2 nak p ANEKA! haha p saja2 jalan jalan. -.-

ni sebahagian yang terlintas di fikiran,sebenaqnya macam2 nak buat.kalau time sihat tak penah pon nak buat kecuali bab makan kat MAHANI JOHARI tu hikhik

tak sabar nak tunggu kaki kiri sembuh,doa kan retak kaki cepat sembuh.thank you.aminnn =)

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN