tabung shopping!

Wednesday 27 June 2012

very very happy!



aku tengah senyum masa type entry ni,sebab seronok sangat,sepanjang kat hospital yang berjam2 (tapi tadi sat ja tunggu sebab p kat bahagian emergency) aku kena tunggu tu pun aku mampu senyum gembira! harini 28 june aku dah boleh bukak simen yang berat macam batu tu (T___T) dari kaki aku ni.


lega gila! rasa ringan sangat dan doktor tu lepas tekan2 kaki aku kat tempat retak tu,(aku dah cuak dah kalau tekan kuat2 retak lagi,dia slumber ja tekan @___@ ) tapi dh tak sakit yeahhhh!


doktor (pakar tulang) kata 'ok dah boleh buang tongkat tu' haha dia suruh buang! boleh jalan dah! yeah!!!!!


'takpayah mai dah hospital tau' haha yeaaa xpayah p hospital Jitra dah!!yeahhhh!! =)


keluar dari bilik doktor tanpa rasa SEGAN dah,terus masuk kereta sambil senyum! hehe


now kena biasakan diri berjalan sebab dah lama tak berjalan guna kaki sendiri about 5 weeks jugak la kan,so kaki jadi keras huhu


terus rasa nak p jalan sana sini! alhamdulillah,thank you Allah swt =)

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN