tabung shopping!

Thursday 21 June 2012

meatball di IKEA


sila try meatball kat IKEA,mungkin juga jatuh hukum wajib untuk makan benda ni sebab sangat sedap.sangattttt sedap.kuah dia kalau boleh nak bungkus bawak balik,by the way kalau nak bungkus sila bawa tupperwear/bekas siap siap dari rumah sebab no plastic supply there.kalau tak bawak kena beli tupperwear/bekas dalam IKEA tu dulu.nak jimat duet bawak la dari rumah tau.meatball ni sumpah sedap!sapa xsuka daging jangan la nak makan ok.sebab ni MEATball bukan CHICKENball.hewhew

1 comment:

  1. hi Nunun Noordin...saya rasa pun macam wajib je makan kat sini kan hehehe

    cakap pasal meatballs IKEA nih...saya baru jer upload gambar2 masa makan kat sana baru2 nih di blog saya www.blogmakanbest.blogspot.com

    Senang2 tu jenguk la ye....topik blog saya nih pasal tempat2 makan menarik yg saya visit seperti restoren, warung,gerai,foodcourt, hotel buffets dan lain2....100% topik makan jerrr tak de topik lain hehe.

    Jangan lupa ye follow blog saya kalu sudi...TQ TQ

    ReplyDelete

TABUNG MASA DEPAN