tabung shopping!

Friday 15 June 2012

payung pelangi!


gantung payung sembunyi2 kat luar kelas sebab takut ada orang berkenan lantas membawa payung pelangi yang sangat comel balik.walaupon hanya RM15 (boleh beli topup 5 ringgit 3 kali tau) tapi saya beli dekat tempat tinggi,cameron highlands >.< tinggi ok,sebab kat bawah ni xjumpa pon,huhuu

payung digunakan di hari hujan atau mendung.maklumla kelas petang,selalunya hujan petang2.jadi payung diwajibkan ada untuk diri sendiri.

payung kecik kecik tak dak,saya ada payung besar.payung pelangi.saya suka sebab cantik sangat.hehe.laker2.saya suka.nampak sangat comel.oh bukan saya yang comel tapi payung yang comel.sangat comel.

>.<




kalau guna payung ni p class,mesti saya tutup muka dengan payung ni sebab terlalu besar dan orang selalu pandang.Oh bukan pandang saya tapi pandang payung ja.T_______T

payung pelangi buat hati saya riang 
=)

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN