tabung shopping!

Thursday 20 October 2011

once a life



mesti seronok bila nak konvo kan.of course la seronok,tak sabar nak tunggu kaki ni nak naek atas stage tu nak pegang Ijazah tu,bukan senang nak dapat,kena belajaq 3 tahun,tambah plak dengan test ,kuiz yang kebanyakkan nya aku tiru ja.haha.semua penah buat kan,i mean tiru meniru?siap bawak toyol masuk class untuk tiru,tapi kalau konfiden boleh jawab soalan tu tak tengok toyol pun tak pa.tapi siap passing toyol tu bagi orang lain tiru.tolong menolong kan amalam mulia.great!


mesti nanti dah grad,nak amik gambar,kenangan SEKALI SEUMUR HIDUP.aku ni dah la malas,tak pandai (doa bagi aku pandai ya ) ,bukan nya senang aku nak gagahkan diri perabeh buat degree tu.huhu.i just need my family to be there,my love to celebrate my happiness too.but semua yang kita mintak,tak kan dapat dipenuhi.kita boleh plan ja tapi tak semestinya berlaku kan :)


masing masing ada alasan tersendiri.yes,memang hari Isnin,working day my convocation,tapi aku dah habaq awai2 pasai please ambil cuti sebab aku teringin gila semua family aku ada sebab nak ambil gambar sekali. *tears*


how i wish u'olls know my deep feeling..normal la bila mulut kata lain,hati kata lain.mulut kata 'takpa la tak p' but deep inside ' im begging u to come here sayang' :)

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN