tabung shopping!

Tuesday 4 October 2011

naik bukit..

sapa penah naik bukit yang konon konon untuk jogging nak kuruskan badan yang gemok tu? (aku ja) ha!! aku aku! aku naik bukit dekat dengan umah aku jugak la..bajet superwoman la panjat pakai kasut Crocs ja! bukan sport shoes..ada brani?kekeke..


ala kasut Crocs yangada satu masa dulu kalau p supermaket,jangan tengok baju kat badan orang tapi tengok kaki orang sebab kompem semua orang pakai Crocs.haha..dah la mahai,aku ni mana la nak mampo,jadi aku beli yang juai kat up-town ja,pehh syok ohh,orang beli beratus ratus untuk satu kasut tapi aku beli 10 pasang kasut untuk harga sepasang kasut tu..ohh..aku memang seorang yang jimat (Amin)





naik bukit pepagi,aku bajet aku la orang first nak sampai atas tu..hampeh..tak sampai dua tiga langkah aku rasa kaki kejang keras semua ada..dan dan rasa oh nak turun la,tak jadi nak daki bukit yang agak landai bagi PAKCIK PAKCIK yang slumber rock ja dok jogging naek atas tu,padahal aku ni termengah mengah nak daki dua tiga tapak tu..aku muskil gila awat pakcik pakcik tu kuat sangat padahal aku yang MUDA tapi tersemput semput...memang bukan atlet gila kan?haha


dah sampai atas bukit tu selepas tak sampai 10 minit panjat,aku bangga gila naaaaa sebab BERJAYA sampai ke puncak (puncak la sangat) haha..

#setelah sekian lama tak berjogging,aku yakin yang diri aku amatlah tak da stamina..dah tak leh jadi cikgu pendidikan jasmani :(

1 comment:

  1. hehe . kesiannye awkk . termengah2.. xpe , pasni jongging slalu ok! =)

    ReplyDelete

TABUNG MASA DEPAN