tabung shopping!

Friday 28 October 2011

craving for ice cream MAGNUM

sepatut patut nya malam mesti mata ni dah mengantuk,badan dah leteh walaupon aku tak buat keja yang berat apa pon kan.tapi malam ni tiba tiba aku rasa macam nakkkkkkkk makan ice cream! ni semua kes terpengaruh dengan iklan kat tv la ni.asyik asyik keluar iklan ice cream MAGNUM tu..aish!


dah la sekarang ni cuaca asyik panas kan?*ka aku ja panas :(* jadi aku rasa kalau dapat telan ice cream ni memang la nikmat dia lain macam la..aku sangat sangat la nak makan magnum tu.huhu..


nak keluar p 7 elevn depan taman ni dah lewat sangat,lagipon memang aku tak berani pon nak kelaur malam malam macam ni.bukan kata malam,siang pon aku malas kelaur sebab takut -.-  jadi tengok gambar MAGNUM ni pon jadila.esok dengan 100% yakin aku wajib p beli ice cream!!!!!! ohhhhh no :(

tido mesti termimpi mimpikan ice cream satgi :(

# tengok gambar pon jadi la kan =.=

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN