tabung shopping!

Monday 10 October 2011

it just happened



 penah tak accident?oh aku penah accident,kena cium dari belakang,memang trauma gak la sampai sekarang..trauma tu time aku bawa kereta dan bila aku brek aku akan tengok side mirror to make sure kereta belakang aku tak laju and hit me one more time! gelabah oke..kiranya aku memang tak suka sangat bawak kereta dan brek brek ni..eiskk..tak kena tak tau la perasaan aku macam mana kan?hehe
oh ni keta Ped,dia pun accident.die terlanggaq orang but luckily she's just alright.takdak patah sana sini..tapi keta dia ja teruk..tu kereta dia after dah pebek dah..ketok ketok..dia punya la kata kat aku,keta dia dah tak elok..aku ni tak nampak,,nehhh sekali tengok memang la bergerutu..sebab kesan diketuk tu..


takpa,at least you are okay,tak sakit2..:) btw,im sorry about 'that' and i hope u understand,because you are the only one that really knows me :) 

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN